دلبرستان

  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

انتخاب هديه تبليغاتي خاص و خلاقانه

17 شهریور 1402 توسط sam mif

انتخاب هديه تبليغاتي خاص و خلاقانه

اين روزها روش‌هاي متنوعي براي معرفي کسب‌وکار به بازار و مشتريان وجود دارد. يکي از بهترين و کارآمدترين روش‌ها تبليغات است. اين روش در عين کارآمد بودن درصورتي‌که به‌درستي انجام نشود ممکن است نظر مشتريان شما را نسبت به برندتان تخريب کند. بااين‌وجود يکي از روش‌هايي کارآمد که هميشه موردتوجه قرار مي‌گيرد هداياي تبليغاتي خلاقانه و زيبا است. به نظر شما هداياي تبليغاتي چه نقشي در گسترش نام تجاري و برندينگ براي شما خواهند داشت؟ با ما همراه باشيد که بيشتر با نقش اين هدايا آشنا شويد.

هداياي تبليغاتي خلاقانه؛ استراتژي بازاريابي

اين روزها اغلب شرکت‌هاي بزرگ و کوچک از علم بازاريابي براي معرفي برند و گسترش فروش خود استفاده مي‌کنند. يکي از روش‌هايي که به‌عنوان روشي موفق در بازاريابي شناخته مي‌شود هداياي تبليغاتي زيبا و خاص است. اين هدايا نام برند شما را با خود همراه مي‌کنند به صورتي که برندتان در معرض ديد مخاطبين هدف قرار خواهد گرفت.

در حالت کلي هدف از تهيه هداياي تبليغاتي خاص افزايش آگاهي مشتري و کسب حس وفاداري از آن‌ها است. اغلب متخصصان بازاريابي اين روش را به‌عنوان تير نهايي براي تخت تأثير قرار دادن مشتريان جديد، حفظ مشتريان قديمي و حفظ و ايجاد انگيزه در کارکنان شما معرفي مي‌کنند. درواقع اين هداياي حسي مثبت را به دريافت‌کنندگان در مورد برند شما القا خواهند کرد.

هداياي تبليغاتي با اهدافي متفاوت

هداياي تبليغاتي به دو هدف کلي آماده و به اشخاص متفاوتي داده مي‌شود که شامل قدرداني از خريد و ترغيب براي خريد محصولات يا خدمات شما است. حال براي دستيابي به اين هدف‌ها مخاطبين متفاوتي وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌کنيم:

  • کارکنان شما اولين اهداف براي دريافت هديه‌هاي تبليغاتي هستند. قدرداني از زحمات آن‌ها حس وفاداري و توجه بيشتر را در کارکنان به وجود مي‌آورد. به خاطر داشته باشيد اين افراد نيز مي‌توانند به‌عنوان مشترياني وفادار براي شرکت شما باقي بمانند و از جهتي ديگر به‌عنوان بازارياباني با اطلاعات کافي براي شرکت عمل کنند.
  • افرادي که دررسيدن به اين جايگاه به شما راهنمايي و مشاوره دادند نيز نفرات بعدي در ليست دريافت هداياي تبليغاتي هستند. تمامي مشاوران بهبود کسب‌وکار، مشاوران حقوقي و اشخاصي از اين قبيل در اين ليست جاي مي‌گيرند. جالب است بدانيد که اين هداياي تبليغاتي تأثير مثبتي بر پيش‌زمينه ذهن اين افراد مي‌گذارد و ممکن است براي معرفي شرکت شما به ديگر مشتريان کلان پيش‌قدم شوند.
  • مديران و کارمندان شرکت‌هاي کلان که مشتريان بالقوه شما نيز هستند نفرات بعدي هدف در ليست دريافت هداياي تبليغاتي خلاقانه به شمار مي‌روند. اگر قصد داريد مشتريان جديدي را به ليست خريداران خود اضافه کنيد يکي از کم‌هزينه‌ترين روش‌ها ارسال هديه‌هاي تبليغاتي است.
  • مشتريان قديمي را فراموش نکنيد. اگر مي‌خواهيد مشتريان شما وفاداري خود را با برندتان حفظ کنند بايد از حسن وفاداري آن‌ها قدرداني شود. يکي از ساده‌ترين روش‌هايي که با آن مي‌توان از وفاداري مشتريان قديمي قدرداني کنيد ارسال هداياي تبليغاتي زيبا است.

5 دليل براي ارسال هداياي تبليغاتي زيبا

تا به اينجا با اهداف بازاريابي و دليل اهميت آماده‌سازي و ارسال هديه‌هاي تبليغاتي آشنا شديد. درواقع موارد و دلايل ديگري نيز وجود دارد که شما را براي تهيه اين هديه‌ها ترغيب مي‌کنند. صرف‌نظر از هدفي که براي خريد اين هدايا داريد، واقعيت آن است که خريد اين هدايا تغييري چشمگيري در فرايند فروش و پيشرفت کسب‌وکار شما ايجاد مي‌کنند. حال باهم با 5 مورد از مهم‌ترين دلايل خريد اين هداياي زيبا آشنا مي‌شويم.

1.بازاري يابي کم‌هزينه

اگر شرکت شما هم در گروه شرکت‌هاي نوپا و تازه تأسيس است به‌احتمال‌زياد تنها روياي تبليغات گسترده در شبکه‌هاي تلويزيوني را در سر مي‌پرورانيد. بااين‌حال شما هنوز هم مي‌توانيد براي پيشرفت و معرفي محصول خود به مشتريان روش‌هاي کم‌هزينه‌تري را در پيش بگيريد. يکي از اين روش‌ها شناخت مشتريان بالقوه و ارسال هديه‌هاي تبليغاتي براي آن‌ها است. اگر بتوانيد هديه‌هاي تبليغاتي منحصربه‌فرد پيدا کنيد، به‌صورت چشمگيري مشتريان بيشتري را براي محصولات خود پيدا خواهيد کرد.

تحقيقات بازاريابي نشان داده است که در برخي موارد افراد بعد از 6 ماه از دريافت هديه تبليغاتي نيز شرکت ارسال‌کننده و خدمات آن را به خاطر دارند. اين محصولات حتي مي‌تواند به‌صورت اختصاصي در غرفه‌هاي فروش نمايشگاه‌ها نيز به مشتريان ارائه شوند.

2.شناسايي سريع برند شما

اگر شما هم براي خريد به فروشگاه‌هاي بزرگ برويد اغلب برخي از برندهاي توليدکننده را به‌سرعت شناسايي خواهيد کرد. اين موضوع کاملاً با روش‌هاي بازاريابي تصويري ارتباط دارد. اگر مشتريان شما برند و لوگوي شما را با هديه‌اي که براي او ارسال مي‌کنيد ديده باشد، اين لوگو در ذهن او نقش خواهد بست. اين موضوع باعث مي‌شود زماني که برند يا لوگو کسب‌وکار شما را جايي ببينيد به‌سرعت خدمات شما را به ياد بياورد.

به خاطر داشته باشيد يکي از اهداف مهم تبليغات با استفاده از هداياي منحصربه‌فرد ايجاد حسي خوب در کنار نام شرکت شما است که مشتريان، کسب‌وکار شما را بشناسند و به خاطر بسپارند. حال اگر هديه شما از ارزش و کيفيت خوبي نيز برخوردار باشد تا مدت‌ها در خانه، ماشين يا محل کار مشتريان باقي خواهند ماند. افراد با هر بار ديدن هداياي شما به ياد برندتان خواهند افتاد.

برخي از متخصصين حوزه بازاريابي ميگويند هرچه کيفيت و کاربرد هداياي تبليغاتي شما بهتر باشد مشتريان اين کيفيت خوب را به خدمات و محصولات شما نيز نسبت مي‌دهند. پس در خريد هديه‌هاي تبليغاتي بسيار هوشمندانه عمل کنيد.

3.هداياي تبليغاتي خلاقانه چشمگير هستند

احتمالاً براي شما هم پيش‌آمده که با گذشتن از مقابل بيلبوردهاي تبليغاتي و بنرها براي چند ثانيه ذهنتان درگير مي‌شود و پس‌ازآن به زندگي روزمره خود بازخواهيد گشت. اين شرايط در عين هزينه بالاي کرايه بيلبوردهاي تبليغاتي اغلب صاحبين کسب‌وکار را از اين روش‌ها نااميد کرده است. بااين‌حال ارسال هديه‌هاي تبليغاتي براي مشتريانتان شرايطي متفاوت را ايجاد مي‌کند.

اغلب مشترياني که هداياي تبليغاتي باکيفيت را دريافت مي‌کنند عموماً تا 5 ماه از اين هدايا استفاده مي‌کنند. اين فرصتي مناسب براي شما است که در طول اين مدت مدام در مقابل ديدگان مشتريانتان باشيد. پس در انتخاب هديه تبليغاتي نهايت سخت‌گيري را به خرج دهيد که وسيله‌اي کاربردي تهيه کنيد.

4.هدايايي با ماهيت کار ويزيت

کارت ويزيت کسب‌وکار شرکت شما، خدمات و محصولاتي که ارائه مي‌کنيد را به مشتريان معرفي مي‌کند. هديه‌هاي تبليغاتي نيز دقيقاً همان کار را به روشي بهتر انجام مي‌دهند. با ارسال هديه‌هاي باکيفيت درواقع اهميت و ارزشي که براي مشتريان در نظر داريد را به آن‌ها اعلام مي‌کنيد. به خاطر داشته باشيد که هديه‌هاي تبليغاتي نيز مانند کارت ويزيت بايد اطلاعات موردنظر براي ارتباط مشتريان با شما را داشته باشند.

بهتر است در زمان انتخاب هديه‌هاي تبليغاتي از درج لوگو خود روي آن‌ها نيز بهره ببريد. درنهايت اين هداياي تبليغاتي خلاقانه به‌عنوان کارت ويزيت شما به‌صورت روزانه در معرض ديد افراد قرار مي‌گيرند.

5.دليل اصلي حفظ مشتريان

از اصول مديريت و بازاريابي محصولات مي‌توان به حفظ مشتريان ثابت اشاره کرد. درواقع حفظ مشتريان قديمي از يافتن مشتريان جديد نيز اهميت بيشتري دارد. به خاطر داشته باشيد که مشتريان قديمي شما درصورتي‌که از محصولات و خدمات کسب‌وکارتان راضي باشند، به‌صورت خودجوش براي شما بازاريابي مي‌کنند. همان‌طور که در بخش قبل گفته شد يکي از اهداف ارسال هديه‌هاي تبليغاتي حفظ وفاداري مشتريان قديمي است.

درنهايت بايد مطمئن باشيد که هديه‌هاي خريداري‌شده از کيفيت خوبي برخوردار باشند؛ چراکه ممکن است کيفيت پايين هديه‌ها با روند نزولي کيفيت محصولات شما هم سو در نظر گرفته شود.

جمع‌بندي

اين روش‌ها معرفي کسب‌وکار و جذب اعتماد مشتريان به نسبت قبل با روش‌هاي متفاوتي روبه‌رو است. از طرفي با افزايش کسب‌وکارهاي نوپا اين کار سخت‌تر از قبل است و از طرف ديگر با استفاده از تکنولوژي‌ها و علم روز بازاريابي ساده‌تر از قبل نيز به شمار مي‌رود. يکي از روش‌هايي که به شما براي تبليغات کمک مي‌کند ارسال هداياي تبليغاتي خلاقانه است. چرم کروکو ارائه‌کننده بهترين و باکيفيت‌ترين هداياي شرکتي و تبليغاتي است. اگر قصد داريد هداياي شما تا مدت‌ها در معرض ديد مشتريانتان باشد اين محصولات چرمي باکيفيت انتخابي مناسب خواهد بود.

منبع : چرم کروکو   https://www.croco.ir/

مطلب قبلی
مطلب بعدی
 نظر دهید »

موضوعات: بدون موضوع لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

خرداد 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

دلبرستان

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟

پیوندهای وبلاگ

  • مته گردبر الماسه
  • نباید های خرید ممبر فیک از اکس مگ
  • milimark
  • milimark
  • بهترین سرویس بلاگدهی
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس